ΚΟΥΤΡΟΥΜΑΝΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

Ο Χρήστος Κουτρουμανίδης είναι Διδάκτορας, συνεργαζόμενο εκπαιδευτικό προσωπικό στο Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος, και επιστημονικός συνεργάτης του Εργαστήριου Οργάνωσης και Διοίκησης Υπηρεσιών και Ποιότητας Ζωής του Τμήματος Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.

Σπουδές

  • Διδακτορική Διατριβή με τίτλο «Mελέτη Οργανωτικής Δομής Μοντέλου Διαχείρισης των Τηλεοπτικών Δικαιωμάτων Επαγγελματικού Ποδοσφαίρου», Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Κομοτηνή, Τμήμα Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, Ιανουάριος 2004 – Ιούνιος 2011
  • Master of Arts in Sports Administration, Central Michigan University, Mount Pleasant, Michigan USA, ΤμήμαΑθλητικήςΔιοίκησης, Ιανουάριος 2001 – Αύγουστος 2002
  • Πτυχίο στην Οργάνωση και Διοίκησης Επιχειρήσεων, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων Σεπτέμβριος 1996 – Ιανουάριος 2001

Επαγγελματική Εμπειρία

  • Φεβρουάριος 2006 – σήμερα, CK AGENCY, Ιδιοκτήτης και Διευθύνων Σύμβουλος
  • Η CK AGENCY είναι μια εταιρία management και marketing που συνεργάζεται με κορυφαίες εταιρίες, ΜΜΕ, φορείς (αθλητικούς, πολιτιστικούς, και λοιπούς), ΟΤΑ, κτλ, στην Ελλάδα και το εξωτερικό (www.ckagency.eu) παρέχοντας τις ακόλουθες υπηρεσίες:
  • Ιανουάριος 2003 – Νοέμβριος 2004, Οργανωτική Επιτροπή των Ολυμπιακών Αγώνων 2004 (ΟΕΟΑ 2004), Αθήνα, Συντονιστής Τμήματος Ραδιοτηλεοπτικών Υπηρεσιών
  • Αύγουστος 2002, Οργανωτική Επιτροπή των Ολυμπιακών Αγώνων 2004 (ΟΕΟΑ 2004), Αθήνα, Συντονιστής Υπηρεσιών Προσωπικού για τη Δοκιμαστική Διοργάνωση Ιστιοπλοΐας 2002, Διεύθυνση Αθλημάτων

Ξένες γλώσσες

  • Certificat de Langue Francais, 1998
  • Michigan Proficiency, 1995
  • First Certificate in English, 1993

Διδακτική Εμπειρία

  • Φεβρουάριος 2016 – Φεβρουάριος 2021, ΔΙΠΑΕ, Σχολή Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, Καβάλα, Μαθήματα: α) Χρηματοδότηση και Αξιολόγηση Επενδυτικών Σχεδίων Θεωρία β) Χρηματοδότηση και Αξιολόγηση Επενδυτικών Σχεδίων Εργαστήριο και γ) Μάρκετινγκ Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων δ) Μάρκετινγκ Τουρισμού ε) Κοινωνικό Μάρκετινγκ στ) Βιομηχανικό Μάρκετινγκ (πρόγραμμα «Απόκτηση Ακαδημαϊκής Διδακτικής Εμπειρίας σε Νέους Επιστήμονες Κατόχους Διδακτορικού»), στ) Μάρκετινγκ Αγροτικών Προϊόντων (πρόγραμμα «Απόκτηση Ακαδημαϊκής Διδακτικής Εμπειρίας σε Νέους Επιστήμονες Κατόχους Διδακτορικού») ζ) Διεθνές Μάρκετινγκ η) Προώθηση & Δημόσιες Σχέσεις, θ) Μάρκετινγκ Χοντρικού και Λιανικού Εμπορίου, ι) Εισαγωγή Νέων Προϊόντων (ωρομίσθιος)
  • Φεβρουάριος – Ιούνιος 2012, ΤΕΙ ΑΜΘ, Σχολή Διοίκησης Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Μάθημα: Αθλητική Διοίκηση (ωρομίσθιος)

Βιβλία

Παναγιώτης (Τάκης) Αλεξόπουλος, Κουτρουμανίδης Χρήστος, ‘Η οργάνωση του επαγγελματικού ποδοσφαίρου σε Ελλάδα και Ευρώπη – Οργανωτική και Οικονομική Ανάλυση’, Εκδόσεις Ι. Σιδέρης, ISBN 978-960-08-0637-3, σελ. 365, Αθήνα, 2014.

Ενδεικτικές Δημοσιεύσεις

  1. “Τhe German Bundesliga Internet Broadcasting Rights Selling Model – Historical Study”. [Koutroumanides Christos, Alexopoulos Panagiotis, Laios Αthanasios, Douvis John] “GYMNASIUM” Journal of Physical Education and Sport, Issue 1, Vol. XX, 2019
  2. “Τhe Εnglish Premier League Internet Broadcasting Rights Selling Model – Historical Study”. [Koutroumanides Christos, Alexopoulos Panagiotis, Laios Αthanasios, Douvis John] “GYMNASIUM” Journal of Physical Education and Sport, Issue 2, Vol. XIX, 2018
  3. “Τhe Εnglish Premier League Mobile Broadcasting Rights Selling Model – Historical Study”. [Koutroumanides Christos, Alexopoulos Panagiotis, Laios Αthanasios, Douvis John] “GYMNASIUM” Journal of Physical Education and Sport, Issue 2, Vol. XIX, 2018
  4. “Τhe French Division 1 Television Rights Selling Model – Historical Study”.
  5. [Koutroumanides Christos, Alexopoulos Panagiotis, Laios Αthanasios, Douvis John] “GYMNASIUM” Journal of Physical Education and Sport, Issue 1, Supplement, Vol. XIX, 2018